Koje nekretnine donose novac u apartmanizaciji?

Zadnjih par godina veliku popularnost u Hrvatskoj zauzela je opća „apartmanizacija“. Krenulo je od Jadrana no popularnošću Adventa i Zagreb postaje sve traženija destinacija.

Zadnjih par godina  slobodan smještaj za vrijeme Adventa u Zagrebu je skoro pa lutrija za naći. Cijene odlaze u nebo a “glad za novcem” ne poznaje granice.

Gledano sa strane ljudi koji se nikad nisu bavili turizmom pred očima se vrte samo svežnjevi eura. Ne bi Hrvati bili Hrvati da se ne pomame i krenu u opće dizanje kredita I kupovinu stanova za kratkoročni najam.

Ulažu se zadnje ušteđevine i kreće se u business.

Startne greške su što ljudi ne razmišljaju da Božić nije svaki dan (tako ni stan nije vječno pun) za razliku od troškova koji postoje svaki dan pa makar apartmani bili prazni.

Nadalje, ne raspituju se o lokacijama koje bi bile zanimljive turistima, već traže što je prihvatljivije njihovom budžetu. Tako se dogodi da ljudi ulažu u apartmane tipa na Malešnici ili Laništu, a kasnije zjape prazni.

Kod opremanja nije bitno da je sav namještaj dizajnerski ili bezobrazno skup, ali nije više ni 1984. godina da ih opremate namještajem koji više ne koristite pa usputno ispraznite podrum. Jer ako vama više nije potreban vjerujte nije ni vašim gostima.

Kao osoba koja godinama radim s ljudima i opremam njihove nekretnine često se događa situacija da se investitori zamaraju krivim “detaljima” pogotovo kad se radi o neću što treba vratiti uložen novac. Čisti primjer: 4 dana gube na odluci koji dezen ili boju posteljine staviti na krevet, a na madrac koji je ključan ne razmisle ni sekunde bitno da je na AKCIJI.

Takvih stvari ima više zato je i savjet ako već krećete u takvu vrstu posla konzultirajte se sa iskusnim osobama i ne bacajte novac na nepotrebne stvari. Istražite tržište i postavite si realan cilj.

U svakom slučaju sretno!

Sviđa vam se članak? Podijelite ga s drugima!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

Ostavite komentar