Mogu li se prodajne vještine jednako primjenjivati i u neprofitnim organizacijama?

Za kraj veljače Matchfector tim održao je trening za veselu udrugu Crveni nosovi koja se bavi uveseljavanjem dječice u bolnicama te starijih i nemoćnih u rehabilitacijskim ustanovama. Njihovi klaunovidoktori, posebno su educirani umjetnici za rad s bolesnom djecom i mladima u teškoćama u razvoju, starijima i nemoćnima. Zahvaljujući dobrovoljnim donacijama građana omogućuju posjete klaunovadoktora bolnicama i drugim rehabilitacijskim ustanovama, a godišnje obave više od 800 posjeta u kojima svakog tjedna donose radost i osmijeh djeci i njihovim obiteljima.  

Kako bi omogućili rad udruge, Crveni nosovi na raznim sajmovima redovito predstavljaju svoje donacijske programe. Matchfector tim imao je zanimljiv zadatak, ovoga puta osmisliti i organizirati interaktivnu edukaciju za članove udruge koji predstavljaju donacijske programe na sajmovima. Cilj edukacije bio je usvojiti potrebna znanja i vještine za postizanje izvrsnih rezultata u prikupljanju donacija. Osluškujući specifične potrebe klijenta, Machfector tim prilagodio je edukacijski program iskustvu polaznika, njihovim potrebama te poznavanju materije. U opuštenoj i podržavajućoj atmosferi, polaznici su između ostalog, imali prilike bolje upoznali sebe i svoje karakteristike, naučiti zanimljive i jednostavne tehnike za kvalitetnu prezentaciju udruge, a mnogi su i izašli iz zone komfora te izazvali sami sebe kako bi kroz proces i iskustvo pobijedili svoje strahove.

Zadovoljna lica polaznika, riječi hvale i zadovoljstva provedenim danom, u ovom poslu su najveća nagrada za trud i rad koji ulažemo kako bi polaznicima radionica i treninga osigurali iskustvo koje će pamtiti. Srca su nam ispunjena, veselimo se nastavku za mjesec dana. Neke od komentara polaznika nakon treninga prenosimo u nastavku…

Kroz trening sam naučio/la…

„sve što sam trebala o verbalnoj komunikaciji, sada samo trebam to upotrebljavati.

„biti samouvjereniji i opušteniji.“

„tehniku prezentacije koju nisam znala do sada, obratila pažnju na neke stvari koje nisam prije obraćala.“

„…Najbitnije od svega, naučila sam da ja sama moram vjerovati u sve što govorim i u sebe da bi prezentacija imala smisla.“

„osvijestila sam svoje snage i nedostatke, ne samo za posao  već i za život. Izašla  sam iz svoje komforne zone.“

„kako poboljšati komunikacijske vještine, kako motivirati i pridobiti ljude.“

Nova znanja pomoći će mi u poslu da…

„mi bude općenito lakše u životu te da budem sigurnija“

„lakše i sigurnije obavljam svoj posao s jasnim ciljem“

„budem otvorenija“

„imam strpljenja :-)“

„da budem jasniji i uspješniji u prodaji“

„bolje razumijem potencijalne donatore i osnažim samu sebe tijekom promocija“

Sviđa vam se članak? Podijelite ga s drugima!

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

Ostavite komentar